Möte

Jag
Hej , kom nyss hem från biblan . Var där med anton min klasskompis han fyller år idag så Grattis till han! Haha vi skulle låna en bok för annars får jag inte sitta vid datan -.- mmh men då funkade inte mitt låne kort!! då frågade hon kvinnan i biblan eller hon som jobbar där då om jag hade några andra kort så sa jag ja. ( jag tappar alltid bort saker) Så jag fick lägga undan boken och komma ditt imorgon! Sen såg jag stina  och hon bad mig ta henne cykel för då skulle jag få 5kr (a' så gjorde jag de , sen så cyklade jag hem med anton . Snart ska jag på dj möte kl 16-;00 ! så måste äta  nu  och chilla framför datan så syns senare på bloggen läsare bye :-D
/ ps ;  Innan jag går och äter och chillar så ska jag lägga ut dagens sötis & dagens låt och en annan sak!  / kram
Juste Grattis Julius :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0