Dagens låt -----> Eminem - No Love ft. Lil Wayne

Godmorgon läsare Igår så var jag  i z och ute lite haha. Vi va typ 30 personer som gick ut från z .Vi Stack till coop konsum de va kul, för utanför så var de en fullgubbe som typ va konstig hhah alla började snacka med han. Jag blev typ rädd och började skratta. Zaki typ kickboxade med han? Fullgubben skulle sparka  till zaki elr något så typ ramlade han. & alla började skratta!mmmh sen stack vi in till coop , dom som var i kassan trodde att vi skulle råna något ;o Så dom ringde någon vakt som sa att vi skulle gå ? Juste jag och Markus Nyström Har ''Gift'' oss & Helen har ''gift'' sig med linus Öggesjö så mobbade är vi! haha Så vi fyra stack till dalen och gick över bron och så lyssnade vi på romantiskt musik Så kom alla , men jag och helen,linus & markus stannade kvar lite i dalen och alla andra stack till z , Sen när vi fyra stack till z så sa dom, att dom blev jagade av två vuxna för nicklas visade röven haha normalt? När z stängdes så gick vi till Ida för hon skulle sova hos mig och helen , sen kom stinas bror och hämtade oss ! de va allt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0