Skolan....

Hello Idag ska kanske min söta barndom komma elr så kommer hon inte
för hon inte gillar gislaved...  Men aja Idag är de  F R E D A G. kulkul
Då ska la man ut med dom bästa eller så drar man till Z . Finns typ inga
fler ställen att gå till om man är ungdom!? mmh Nästa vecka fyller jag år
tiden flyger bara iväg när man ha kul! tex 7:an de har snart gått ett år men
de känns som en vecka eller något .. vill inte bli 14 vill gå i 7:a hela tiden
de är fan soft att gå i 7:an men aja nu ska jag fixa mig sen dra ut & se min
man och andra ;-)
/ susanishak puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sv: härligt att höra, jodå det är toppen här! :)

händer det något kul till veckan då?

2011-04-08 @ 20:12:51
URL: http://showmeyourteeth.blogg.se/
Postat av: jennie

oj haha jag menade helgen och inte veckan ;) sorry (:

2011-04-08 @ 20:13:23
URL: http://showmeyourteeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0