17/2


Fail som vanligt. hahah
Idag så ska jag,Helen,Stina,Anna. M.M
Till Isaberg med Z.Hoppas de blir nice
Jag tror jag ska ta med kameran så
de kommer bilder sen imorgon typ kanske.
16/2
Idag så komma jag hem från skövde de va as soft
haha mina kusiner är konstiga.Kl;17:30 tror jag
så hade jag träning.Sen var de att duscha sen kolla
på tv + datan.

15/2
Jag;Vad gör du?
Kusin(9år); Baxar pengar från min mamma
Jag; WTF hahah
( Hon baxade bara en krona o.0 hahah )
-------------------------------------------------------
+ Min kusse fyllde år  Så grattis te henne (a'
haha as många barn var de där. OMFG de va
en tjej som va 9 år hom hade as stor röv man
ba ABOW mannen. ( Jag & Arbelina,Helen ) typ
dog haha.
Puss & hej / susanishak.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0