let´s be happy ♥

Shululuu  bloggläsare nu så sitter jag med bogi och helen och vi kollar på tv kul ?  SVAR; Nej haha men aja snar ska
vi till bogi och hämta några saker ;))) för bogi ska sova hos oss de kommer bli nice de kommer säker bilder sen haha. Jag tror att vi ska ha kuddkrig SVAR ; FETT NICE! HAhaha + juste igår så va vi i z och  de va kul, elr sådär. haha, men aja , innan så skickade jag en blogg(sida typ ) de va typ en läskig käring haha alla fick typ damp på mig för att dom blev rädda , några blev inte rädda och några visste redan om att de va en käring sak där hahah elr något men de va kul att skrämma folk hihih (A) , Men aja nu ska jag gå och leka lite med bogi vi hör sen ;)
Kolla här om ni vill se den läskiga kärrigen http://moffeforfan.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0