Remember that very little is needed to make a happy life.

25/2 Galen Dag!
shulul bloggen haha vilken galen skol dag jag hade.Satt i biblan med natta,och  några andra så skulle jag och natta skoja att vi skulle bråka så vi skrev de på fb.typ 10 min så visste  hela skolan de så skulle vi till maten så råkade natta sitta hos mig och Mercedes så jag flyttade på mig och sa jävla äckel sen typ frågade folk mig när ska ni bråka och vart haha jag typ iggade för de mesta.Sen efter jag och Mercedes och några andra tjejer hade ätit klart så stack vi till No så satt natta där så började vi låtsats putta på varandra så kom typ as många dom typ fight fight haha kunde inte hålla mig för skratt så dog typ. Sen alla ba men dom är ju vänner så stack alla.shiit hahah så kom min lärare och allt så vi fick ta bort allt vi skrev på facebook  Man måste ha kul någon gång i skolan.Men aja nu ska jag kolla på film och lana fb typ sen kanske så drar jag till z med dom bästa :) så byebye :*
Fotograf; Qendresa Shala
Modell; Susan Ishak (jag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0