fail?

Tänkte prova på hur de ser ut när jag sminkar mig. haha de typ blev fail elr något
men aja idag tänkte jag blogga lite & sen så ska jag chilla framför tv eller så ska
jag ut kanske om jag orkar. Längtar så mycket efter fredag för då ska vi till Isaberg
med skolan TAGGA TAGGA!
30/1

då var jag med ales i a-torp.De var kul för att vi kollade först på 96;na (när dom
spelade handboll) haha jag och ales skulle köpa godis så typ sa en tjej Negerbollar
jag & ales ba WTF? haha sen gick vi och spelade typ fotboll med en handboll
haha meh ermin så klart så vann jag och ales efter de så skulle vi snacka med
handbolls laget efter vi hade snackat fick vi fika ''Gott'' hah efter de skulle jag
och ales hem. Men vi missade bussen för att vi gick ermin as segt så ales ringe
hennes pappa & han fick hämta oss så länge vi väntade så kastade ales en is-
bit på ermin haha han typ blödde lite tycker fan synd om han hah .

Kommentarer
Postat av: helen

tack så mycket!

2011-01-31 @ 16:41:54
URL: http://heelenishak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0