Susan :* Qendresa

¨¨
Fotograf ; Boglarka


Heihei igår så va jag med dom bästa & vi Kollade på Hockey match
hehe GSK 96:or Förlorade  :/     Sen typ stack vi till pizzerian & köpte Pita bröd&sås
& pizza Mums xd  Sen stack vi tilll ishallen igen för att kolla på 95:orna tror jag
som skulle spela dom förlorade också sen efter matchen så gick jag,Helen,Sudiye,
Patrik,Jimmy,Dennis hem & idag ska jag va med dom igen tror jag kommer bli fett nice
Kommer blogg sen om jag har tid  så hejdå så länge hehe pus&kram :) <3

Kommentarer
Postat av: Q E N D R E S A

I ♥ you

2011-01-07 @ 00:29:11
URL: http://qendrezas.blogg.se/
Postat av: sofia

Snälla svara på denna fråga :) Jätte fin blogg föresten.

Men vilket objekt har du till kameran :)<3 ?

2011-01-08 @ 23:21:58
Postat av: Sofia

OBJEKTIV*

2011-01-08 @ 23:22:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0