Sitter Hos fina stina

Hejj idag var jag i jönköping och köpte två par byxor sen stack jag ner till vätten med några vänner. As skönt vatten och sanden var typ sjukt skön när man gick runt som en tönt och plockade glasbitar som var jätte lena. Men nu så sitter jag i fina stinas rum och är sjukt tyst för alla sover i fina stinas vackra sagolika slott. Jag vill bara säga en sak till er som läser hur orkar ni sitta framför datan gå istället till regnbåge by och plocka magiska jordgubbar för det är magiskt. Ni behöver säkert lösen ordet för att komma in i byn ..  SÄG BARA SPEGEL SPEGEL TA MIG TILL MAGISKA BYN FÖR EN GÅNG SKULL.  om det inte fungerar så är du för stor att komma in i byn sorry ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0