Dag 05 – Det här saknar jag

Jag saknar den tiden då jag var liten och bodde i jönköping och allt var perfekt. Sen fick pappa jobb här och då flyttade jag till denna hålan som har namnet Gislaved.Jag saknar mina gammla vänner fett mycket! & jag saknar sommaren 2010! Jätte mycket.
Dag 06 – Mitt favorit minne


Mitt favorit minne var när jag va i båraryd med mina närmaste vänner&min barndomsvän och badade De var jätte kul kommer ihåg när vi tog med oss korv och jag tog med mig hamburgare kött så fett är jag (a' men aja vi grillade där de va kul och as gott . vi åkte dit varje dag typ , juste ales brukade ta med sig snorkel och såna cyklop elr vad de heter och vi brukade kolla ner med den i vattnet och då såg vi fiskar haha vi typ blev as rädda haha japp de va mitt favorit minne .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0