Dagens sista skämt!?

Dagens skämt , orkar inte ha dagen skämt mer tror att jag ska månadens elr
veckans skämt ..
Lille Per går sitt första år i lågstadiet och har en ruggigt snygg syster som går i 9:an. En dag skulle Per ta sig en dusch och syrran kom ut ur duschen med handduken omsvept runt sig. 
-Syrran. Du kan väl ta av dig handduken. 
-Nämen Per! Vad är det du säger. Du har väl sett mig naken förut? 
-Snälla Snälla Snälla... Efter mycket tjat 
- Okey då. 
Syrran tog av sig handduken och visade upp sig i hela sin härlighet. Per såg först mycket nervös ut, men drog efter ett tag en lättnadens suck och sa: 
-Pfiuuhhh. Roger i min klass sa till mig att du hade fått kuk i helgen!
Har bestämt mig , när jag blir arton så ska jag ta denna tatueringen
den är  vacker! och igår så  åkte jag och mamma och min lilla syster till
jönköping och åt på mcdonalds de va gott men fick jätte ont i magen de
känns som att jag ska spy  , inte bra!
Har bestämt mig , när jag blir arton så ska jag ta denna tatueringen
den är  vacker! och igår så  åkte jag och mamma och min lilla syster till
jönköping och åt på mcdonalds de va gott men fick jätte ont i magen de
känns som att jag ska spy  , inte bra!

Kommentarer
Postat av: Qendresa

träna idag eller?

2011-03-22 @ 14:42:10
URL: http://qendrezas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0