Dagens skämt :*

haha juste gör ett snabbt inlägg med dagens skämt :-)
Bellman, tysken och ryssen skulle tävla om en vacker dam. 
Den som hoppade ner från det höga berget och överlevde, fick gifta sig med damen. 
Tysken hoppade först och dog. 
Sedan hoppade ryssen och dog också. 
Men Bellman tittade på damen och sa: 
- Damerna först.
En blondin var på ett museum och kollade på tavlor. 

Blondinen: 
- Men usch, vilken gräsligt ful tavla. 
Gästen: 
- Ursäkta, men det är en spegel.
En blondin gick in i en tygaffär och säger till expediten: 
- Jag skulle vilja ha gardiner till min dator. 
Expediten svarar: 
- Men datorer behöver väl inga gardiner? 
Blondinen svarar: 
- Men halllåå?!?! Jag har ju Windows?

Dagens fula/roliga skämt

Det var en blondin som kom hem till sin man och sa: 
- Idag fick jag 20kr av en man om jag klättrade upp i trädet. 
Mannen: 
- Är du dum eller? Han ville ju bara se dina trosor. 
Blondinen: Jaha... 

Nästa dag sa blodinen: 
- Idag fick jag en glass av samma man som igår om jag klättrade upp i trädet igen. 
Mannen: 
- Men han ville ju se dina trosor igen. 
Blondinen: 
- Jag lurade honom, för jag tog inte på mig några!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0