hejhej

Gör ett snabbt inlägg vad vi gör i svenskan

Skoldagarna är för långa!?

Indelning.

Jag tycker skoldagarna är långa för att jag och andra människor tycker att de är jobbigt man blir mycket trött på de långa lektioner.

 

Argument.

1. Man blir inte så trött.

2. Man vill ha mer fritid.

3. Man vill också spendera mer tid med familjen.

 

Motargument.

Barnen måste gå längre för att de ska få mer kunskap.

 

Avslutning.

Jag tycker skoldagarna är långa för att jag andra människor tycker att de är jobbigt man blir mycket trött på de långa lektioner. Då blir man inte så trött och man vill ha mera fritid. Man vill också spendera mer tid med familjen. Fast om barnen går länge så lär dom sig mer, man får kunskap om saker.

 

 

de jobbar vi nu me haha (a'

 

puss & hej 

/ susanishak :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0