If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it dosent, then it was never meant to be.

Hejhej tänkte göra ett snabbt inlägg innan jag går och sover lite igen hehe men aja! Igår när jag gick till skolan så var de ingen snö på Gatorna . Jag var as glad att våren skulle komma men jag hade fel e_e Nu när jag kollar ut så är de snö kaos. Inte bra för mig , för att jag fyller år om 28 dagar &  vill inte ha vinter på min födelsedag .  Men man kan ju inte bestämma hur vädret ska ser ut. Juste Idag så är de F R E D A G älskar fredagar , föratt jag brukar sluta tidigt slutar ett idag as soft ,  Sen så brukar man va med vänner med mera & de va allt tror jag så hejdå :*
En bild på mig och ales ( jag är hon i rosa )


/ susanishak

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0