Klister på handbollen = svårt / KUL!

Hello! Idag så tränade jag handboll med mina underbara vänner! De va kul för att vi hade klister på handbollarna!
De var svårt men kommer lära mig med åren haha Ni typ tänker ofta de tar år för att lära sig? Svar: Man måste ha tekniken hur man ska kasta och massa annat det är faktiskt svårt med klister + de känns konstigt när man håller en klister boll! Men men vet inte vad jag ska snacka om haha :'(  eller jo! Jag har bort i chicago typ 6 månader när jag var liten. Så klart så kommer jag inte ihåg hur de såg ut. Hah de va ales idé att jag skulle säga de eller ne asso jag sa till henne att jag hade bort där och hon ba asso om jag skulle ha varit du skulle jag skryta om de . Hah asso jag ska inte skryta men ville bara säga det hihih. När jag blir stor så vill jag resa ditt för min farmor bor där när jag endå är där så kan jag hälsa på henne så smart är jag eller nja de är jag inte för jag har IG! i alla ämnen haha skratta ni bara. Haha :(

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Hej på dig du! :D

Superkul att du är med och tävlar!

[ Tävlingen: Vinn presentkort från H&M, 500,- ]



Blev jätte glad att du är med!

Lycka till och det är bara att hålla tummarna nu :P



Ha en trevlig och bra vecka!



P.S. tycker du att min blogg är bra .o.s.v. ?

Visste du att man kan följa den via bloglovin?



btw: Gilla inlägget på bloglovin om du inte har gjort det!

2011-05-02 @ 20:55:29
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: va bra, ser det<3

2011-05-02 @ 21:08:16
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0