olycklig kärlek

hej blogg läsare och andra som inte har blogg som bara kollar på bloggar hihi , jag har inte hunnit blogga idag ber om förlåtelse för att jag lovade blogg mycket idag. Jag hade inte tid för att jag höll på att skriva på min sv läxa jätte läng den skulle varit klar tills idag men jag hann aldrig. Man skulle typ skriv om olycklig kärlek 2 A4-sido. Lite jobbigt! hheh men jag skrev typ 3 sidor ;-) och så var de massa andra frågor och man skulle skriva fakt och massa annat. Skolan har varit okej! De va inte så kul för mig i gympan för vi spelade rugby idag så typ hoppade felix på johan så dom ramlade eller aa typ så skulle jag bilda hög på dom så felix råkade nicka johan i huvudet eller något sen när jag hoppade på dom så vände felix sig så fick jag han jävla huvud på min kind fick ont :-( !  haha men skrattade efter så efterbliven jag är! -.-' På matten idag tog jag kort på min fula vänner :s hahah ne skojar min söta vänner! Kommer lägga upp bilderna på något annat inlägg!  :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0